Tätä me teemme
Kliksun ratkaisut mullistavat tavan, jolla ihmiset ovat vuorovaikutuksessa yritystäsi ympäröivän maailman kanssa.
Tätä me teemme
Kliksun ratkaisut mullistavat tavan, jolla ihmiset ovat vuorovaikutuksessa yritystäsi ympäröivän maailman kanssa.
Konsepti ja määrittely
Perehtymällä perusteellisesti brändiisi, kohdeyleisöösi ja toimialasi dynamiikkaan, kehitämme strategian, joka vie verkkokauppasi kohti poikkeuksellista kasvua.
Selkeytämme liiketoimintasi konseptin käymällä läpi perusidean, tavoitteet, asiakaskunnan, kilpailuedun ja tarjooman. Varmistamme, että konsepti on johdonmukainen, houkutteleva ja erottuu markkinoilla. Lopputuloksena saat vahvan perustan, josta on hyvä kehittää liiketoimintaa suunnitelmallisesti ja tuloksellisesti.
Toiminnallisessa määrittelyssä konkretisoimme, miten konsepti toteutetaan. Määrittelemme toiminnot, prosessit ja tekniset vaatimukset, kuten verkkokaupan rakenteen, maksutavat, logistiikan, asiakaspolun ja mahdolliset integraatiot. Tuloksena syntyy selkeä suunnitelma, joka varmistaa sujuvan ja yhtenäisen toiminnan.

Shopifyn kehitystyö
Virallisena Shopify-kumppanina toteutamme visuaalisesti upeita, käyttäjäystävällisiä ja menestyviä verkkokauppoja.
Rakennamme kustannustehokkaasti huippulaadukkaita ja täysin muokattavia Shopify-verkkokauppoja. Tarvittaessa toteutamme myös täysin räätälöityjä ominaisuuksia ja toimintoja – kuitenkin niin, että voit jatkossakin hallita ja muokata kauppaasi itsenäisesti.
Osaamisemme kattaa monipuolisesti eri myyntikanavat. Tarvitsetpa verkkokaupan tukkumyyntiin (B2B), suoraan kuluttajalle (D2C) tai näiden ja kuluttajakaupan (B2C) yhdistelmään, suunnittelemme ja toteutamme yrityksellesi tehokkaan ja toimivan ratkaisun.
Siirrämme nykyisen verkkokauppasi Shopifyhin. Meillä on kokemusta mm. seuraavista verkkokauppa-alustoista: Woocommerce, Magento, Mycashflow, Oscar ja Vilkas. Siirrossa pyritään siirtämään niin paljon tietoa vanhasta verkkokaupasta Shopifyhin automaattisesti (migraatio) kuin mahdollista.
Myymälä viedään uudelle tasolle modernilla Shopifyn kassajärjestelmällä. Käyttäjäystävällisillä ja monipuolisilla POS-ratkaisuilla virtaviivaistetaan myyntiprosessia sekä helpotetaan maksujen, varaston ja asiakastiedon hallintaa. Reaaliaikaisilla tiedoilla ja kattavilla raporteilla tehdään perusteltuja liiketoimintapäätöksiä ja vauhditetaan kasvua merkittävästi.

Tekninen kehittäminen
Tarjoamme Shopify-verkkokaupan saumattoman integroinnin yrityksesi muihin järjestelmiin.
Mikäli yritykselläsi on jo PIM-järjestelmä käytössä tai sen käyttöönotto on suunnitteilla, voimme integroida PIMin sujuvasti Shopifyhin varmistaen tietojen saumattoman kulun. Tarjoamme kattavan koulutuksen ja jatkuvan tuen, jotta tiimisi voi hyödyntää järjestelmää täysimääräisesti ja hallita sitä vaivattomasti.
Tunnemme kaikki yleisimmät toiminnanohjausjärjestelmät, ja usein voimme tarjota lähes valmiit ratkaisut niiden integroimiseksi Shopifyhin.
Luonnollisesti toteuttamissamme verkkokaupoissa on aina käytössä parhaat konvertoivat maksutavat ja kattavat logistiikkapalvelut. Mikäli yritykselläsi on maksuihin tai logistiikkaan liittyviä erityistarpeita, voimme räätälöidä ratkaisuja niiden mukaan. Tällaisia ovat esimerkiksi laskumaksuratkaisut (B2B), eri valuutoilla käytävä ulkomaankauppa tai ulkoistetun varaston integrointi Shopifyhin.
Jos yritykselläsi on käytössä erillinen taloudenhallintaohjelmisto, voimme integroida Shopifyn siihen jouhevasti. Esimerkiksi myyntien ja asiakastietojen vienti sekä taloushallinnasta varastosaldojen, hintojen ja tuotenumeroiden tuonti onnistuu helposti.

Kasvu
Verkkokauppa on väline. Digitaalisen myynnin kasvu on prosessi. Menestys on asenne.
Ohjaaminen on toimintojen ja strategioiden jatkuvaa optimointia, jotta kauppa toimii tehokkaasti ja kasvaa tavoitteiden mukaisesti. Siihen kuuluu sujuvan asiakaspolun varmistaminen, tilausprosessin virtaviivaistaminen, asiakaspalvelun nopeus ja käyttökokemuksen jatkuva kehittäminen.
Myynnin kasvattamisessa keskitytään kohdennettuun markkinointiin, uusien asiakkaiden hankintaan, asiakaskokemuksen parantamiseen ja keskiostoksen kasvattamiseen (mm. trendi-, kohortti-, LTV- ja kilpailuanalyysit). Myös konversio-optimointi, tehokkaat kampanjat ja tarjoukset sekä brändin sitouttaminen ovat keskeisiä kasvun ajureita.
Systemaattinen tekeminen on verkkokaupassa kaiken perusta. Varmistamme realististen tavoitteiden asettamisen ja kehitämme selkeän prosessin niiden johdonmukaiseen saavuttamiseen. Uudet ideat ovat edellytys tulevaisuudelle, joten tärkein tehtävämme on tuottaa toteuttamiskelpoisia ratkaisuja, joiden takaisinmaksuaika on mahdollisimman lyhyt odotusarvon mukaisesti.
Tarjoamme mahdollisuuden perustaa verkkokauppa pienellä alkuinvestoinnilla, jonka lisäksi jatkomaksu perustuu prosenttiosuuteen verkkokaupan kahden ensimmäisen vuoden liikevaihdon osalta. Mikäli yrityjselläsi on jo verkkokauppa, on prosenttiosuus uuden verkkokaupan liikevaihdon kasvusta. Investointiajan aikana olemme tukenasi verkkokaupan kehityksessä ilman erilliskorvausta.


Konsepti ja määrittely
Perehtymällä perusteellisesti brändiisi, kohdeyleisöösi ja toimialasi dynamiikkaan, kehitämme strategian, joka vie verkkokauppasi kohti poikkeuksellista kasvua.
Selkeytämme liiketoimintasi konseptin käymällä läpi perusidean, tavoitteet, asiakaskunnan, kilpailuedun ja tarjooman.
Varmistamme, että konsepti on johdonmukainen, houkutteleva ja erottuu markkinoilla.
Lopputuloksena saat vahvan perustan, josta on hyvä kehittää liiketoimintaa suunnitelmallisesti ja tuloksellisesti.
Toiminnallisessa määrittelyssä konkretisoimme, miten konsepti toteutetaan.
Määrittelemme toiminnot, prosessit ja tekniset vaatimukset, kuten verkkokaupan rakenteen, maksutavat, logistiikan, asiakaspolun ja mahdolliset integraatiot.
Tuloksena syntyy selkeä suunnitelma, joka varmistaa sujuvan ja yhtenäisen toiminnan.
Shopifyn kehitystyö
Virallisena Shopify-kumppanina toteutamme visuaalisesti upeita, käyttäjäystävällisiä ja menestyviä verkkokauppoja.
Rakennamme kustannustehokkaasti huippulaadukkaita ja täysin muokattavia Shopify-verkkokauppoja.
Tarvittaessa toteutamme myös täysin räätälöityjä ominaisuuksia ja toimintoja – kuitenkin niin, että voit jatkossakin hallita ja muokata kauppaasi itsenäisesti.
Osaamisemme kattaa monipuolisesti eri myyntikanavat.
Tarvitsetpa verkkokaupan tukkumyyntiin (B2B), suoraan kuluttajalle (D2C) tai näiden ja kuluttajakaupan (B2C) yhdistelmään, suunnittelemme ja toteutamme yrityksellesi tehokkaan ja toimivan ratkaisun.
Siirrämme nykyisen verkkokauppasi Shopifyhin.
Meillä on kokemusta mm. seuraavista verkkokauppa-alustoista: Woocommerce, Magento, Mycashflow, Oscar ja Vilkas.
Siirrossa pyritään siirtämään niin paljon tietoa vanhasta verkkokaupasta Shopifyhin automaattisesti (migraatio) kuin mahdollista.
Myymälä viedään uudelle tasolle modernilla Shopifyn kassajärjestelmällä.
Käyttäjäystävällisillä ja monipuolisilla POS-ratkaisuilla virtaviivaistetaan myyntiprosessia sekä helpotetaan maksujen, varaston ja asiakastiedon hallintaa.
Reaaliaikaisilla tiedoilla ja kattavilla raporteilla tehdään perusteltuja liiketoimintapäätöksiä ja vauhditetaan kasvua merkittävästi.


Tekninen kehittäminen
Tarjoamme Shopify-verkkokaupan saumattoman integroinnin yrityksesi muihin järjestelmiin.
Mikäli yritykselläsi on jo PIM-järjestelmä käytössä tai sen käyttöönotto on suunnitteilla, voimme integroida PIMin sujuvasti Shopifyhin varmistaen tietojen saumattoman kulun.
Tarjoamme kattavan koulutuksen ja jatkuvan tuen, jotta tiimisi voi hyödyntää järjestelmää täysimääräisesti ja hallita sitä vaivattomasti.
Tunnemme kaikki yleisimmät toiminnanohjausjärjestelmät, ja usein voimme tarjota lähes valmiit ratkaisut niiden integroimiseksi Shopifyhin.
Luonnollisesti toteuttamissamme verkkokaupoissa on aina käytössä parhaat konvertoivat maksutavat ja kattavat logistiikkapalvelut.
Mikäli yritykselläsi on maksuihin tai logistiikkaan liittyviä erityistarpeita, voimme räätälöidä ratkaisuja niiden mukaan. Tällaisia ovat esimerkiksi laskumaksuratkaisut (B2B), eri valuutoilla käytävä ulkomaankauppa tai ulkoistetun varaston integrointi Shopifyhin.
Jos yritykselläsi on käytössä erillinen taloudenhallintaohjelmisto, voimme integroida Shopifyn siihen jouhevasti. Esimerkiksi myyntien ja asiakastietojen vienti sekä taloushallinnasta varastosaldojen, hintojen ja tuotenumeroiden tuonti onnistuu helposti.
Kasvu
Verkkokauppa on väline. Digitaalisen myynnin kasvu on prosessi. Menestys on asenne.
Ohjaaminen on toimintojen ja strategioiden jatkuvaa optimointia, jotta kauppa toimii tehokkaasti ja kasvaa tavoitteiden mukaisesti. Siihen kuuluu sujuvan asiakaspolun varmistaminen, tilausprosessin virtaviivaistaminen, asiakaspalvelun nopeus ja käyttökokemuksen jatkuva kehittäminen.
Myynnin kasvattamisessa keskitytään kohdennettuun markkinointiin, uusien asiakkaiden hankintaan, asiakaskokemuksen parantamiseen ja keskiostoksen kasvattamiseen (mm. trendi-, kohortti-, LTV- ja kilpailuanalyysit).
Myös konversio-optimointi, tehokkaat kampanjat ja tarjoukset sekä brändin sitouttaminen ovat keskeisiä kasvun ajureita.
Systemaattinen tekeminen on verkkokaupassa kaiken perusta. Varmistamme realististen tavoitteiden asettamisen ja kehitämme selkeän prosessin niiden johdonmukaiseen saavuttamiseen.
Uudet ideat ovat edellytys tulevaisuudelle, joten tärkein tehtävämme on tuottaa toteuttamiskelpoisia ratkaisuja, joiden takaisinmaksuaika on mahdollisimman lyhyt odotusarvon mukaisesti.
Tarjoamme mahdollisuuden perustaa verkkokauppa pienellä alkuinvestoinnilla, jonka lisäksi jatkomaksu perustuu prosenttiosuuteen verkkokaupan kahden ensimmäisen vuoden liikevaihdon osalta.
Mikäli yrityjselläsi on jo verkkokauppa, on prosenttiosuus uuden verkkokaupan liikevaihdon kasvusta. Investointiajan aikana olemme tukenasi verkkokaupan kehityksessä ilman erilliskorvausta.
.png)
